Здесь может быть ваша реклама!
» Меню сайта


» Видео

» Разделы сайта

» Категории раздела
Новинки игр [93]
новости cs [1587]
стим ключи [4]
Новости CS GO [5]

» Полезные мелочи


» Статистика
Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

» Windows

Главная » 2012 » мая » 24 » В игре CS:GO beta появился режим 15х15

В игре CS:GO beta появился режим 15х15

В игре CS:GO beta появился режим 15х15
Разработчики продолжают совершенствовать CS:GO на основе отзывов от игроков. В недавнем обновление, они добавили в игру возможность сражений 15 на 15. В связи с этим была изменена система респаунов на картах. Также были улучшены звуки шагов, теперь они лучше просчитываются сервером, поэтому игроку стало легче по звуку распознать направление, откуда бежит противник. На многих картах были включены звуки окружающего мира и прочие объемные эффекты звука.

Был изменен и разброс оружия при стрельбе. Для следов от пуль были добавлены новые эффекты, изменилась частота вылет гильз из оружия и их скорость. В интерфейсе игры тоже было сделано много изменений. В частности были добавлены новые иконки Брони и Шлема. Также было пофиксенно шесть различных багов.



Как мы видим, до идеала игре CS:GO еще совсем далеко. Игру надо обтачивать и обтачивать, чтобы она стала популярной и хоть немного похожей по геймплею на легендарный CS 1.6. Точные сроки релиза игры по-прежнему неизвестны. Внутри новости вы найдете полный список изменений нового патча на английском языке.

Геймплей:

    • Updated weapons based on performance metrics:
    - Slightly increased the damage for the fiveseven to keep it on par with other pistols.
    - Lowered the max width of the recoil patterns for the MG's to make them better for their price point.
    - Lowered the spread on the Negev to be more in line with the m249.
    • Improvements have been made to burst fire and tapping.
    • Added player spawns to all maps to support up to 30 players.
    • Player spawns are now randomly selected from a prioritized list of spawn locations in order to better support more players per map.
    • Adjusted bot behavior to fix the "antline” looking behavior.
    • Added support for server operators to specify tick rate with the –tickrate parameter.
    • Physics simulation tick rate now set to be the same as the game tick interval.
    • Bullet tracers have had improvements made to speed, visual effect, and frequency.
    • Chickens added to Inferno

Интерфейс

    • The Server Browser sorts Favorites and Lan tabs by ping rather than Tags.
    • The radar will no longer display an ‘X’ for dying players when they are not within sight of the player or player’s teammate.
    • Weapons with a burst mode will now show which state the gun is in on the ammo panel.
    • Input device is now locked to whatever device launched the game session.
    • Updated the Kevlar and Kevlar + Helmet buy menu images.
    • Updated the Domination icons.

Audio

    • Footsteps update position more often by shifting position determination to client side entity tracking.
    • Tuned ambient sounds in most maps

Исправленные баги:


    • Fixed a bug with individual pistol round-based achievements. They can only be earned in Classic game mode now.
    • Fix for changing video settings while in game sometimes causing a deadlock.
    • Added a popup message triggered when a player attempts to initiate a vote on a server with voting disable.
    • Fixed bug where player's nav area would be reported as being on the floor below them causing the radar location to be displayed incorrectly.
    • Fixed several UI related crash issues.
    • Third party map and _SE map names no longer display in the scoreboard with the #SFUI_MAP_ localization token.
Категория: новости cs | Просмотров: 433
Похожие материалы:
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]

Статьи
Форум
Каталог файлов
Информация